Tuesday, May 10, 2011

Bila P*%#p^ Berbicara Tentang Tuntutan Di Akhirat......

Korang ..... korang


Larik la laju ckit.....nak gossip nieh


Meh  dekat cikit.......nak citer ni.....ada orang skodeng blog i!!! Uppppsss...follower jangan terasa...bukan korang yer... i lup my follower hokey.....muah muah muah....


Cik Skodeng ni (eh...cik ker cik puan??) siap tinggal komen lagik tu....!!! Saya sangat terharu!!! 




Sebagai hadiah kepada Cik Skodeng yang bersusah payah menjejaki blog saya yang x seberapa ni...saya dedikasikan entry ini khas untuk anda....
eh yang kat belakang tu bukan nombor banduan kan???
Bukan x nak approve komen....tp sapa sangat la nak baca kat komen tu...i tepek jer kat sini....biar rasa ketidakpuasan hati u tu tersebar ke seantero dunia ( eh eh...ada ke org benua lain nak baca blog aku nieh....perasan ahaks )


Ni la komen dari Cik Skodeng kita ya .....




APA!!! x nampak.....????


x per x per ...... korang baca kat bawah ni.....yang kaler HITAM (melambangkan kejahatan, black demon, gothic etc....apa kau merepek ni setan!!!! ahaks) ayat original yang ku tepek ke blog ni (aduih...tercemar sudah blog ku ini!!!!)


Yang kaler MERAH menyala tu...jawapan aku la...apsal merah??? sbb wa panas babe!!!


Malas nak panjang lebar...Baca a sendiri...


=========================================================================
=========================================================================



terima kasih S       M      sebab memalukan i dengan blog you nie.

(sama-sama....la...tau malu ker????) 

i will make sure you akan dpt balasan yg setimpal mengaibkan org mcm i. 

(mengaibkan ker??? rasanya x pun...sumer citer benar...nak letak sumer supporting document kat sini ke??? janji niat aku baik la DOL! aku x nak orang lain tertipu ngan kau) 

Semoga hidup anda tenang dengan perlakuan mcm nie.

(mana bley tenang selagi x dapat duit 4K yang kompeni ko keje tu tipu aku...aku dok tunggu la surat lawyer yang kenkononnya nak bagitau berapa pampasan yang aku dapat balik...tp sampai hari ni...TAKDE!!! lawyer pun malas layan gamaknya...kompeni dah file utk bungkus la katakan)

ingat, i tak tuntut dekat dunia nie tp kat akhirat, u tak terlepas.

(PERGGGGHHHHH...AYAT MENGINSAFKAN GILER!!!!...CITER PASAL AKHIRAT!!!...JGN MEMAIN AHAKS... memang la kau x ley tuntut kat dunia sbb aku x tipu duit kau!!! lain la mcm kes kau menipu aku...memang la kena tuntut kat dunia!!! .ko ingat ko sorang bley tuntut kat akhirat??? mcm mana ngan org2 lain yg kau tipu ...kalau dlm english...yang ko TIPUS...plural babe...plural...) 

wsalam.

(melekomsalam) 



=========================================================================

=========================================================================
Nota kaki kiri:
Agak-agak korang kenal ker Cik Skodeng ni saper ahaks ahaks ahaks

=========================================================================
=========================================================================

4 comments:

  1. Hahaha!! Tak masuk akal betul apa yang dia reply tu.

    ReplyDelete
  2. x per la...biarkan dia...kang majuk pulak kalau comment dia x kuar kat blog ni...hopefully dia puas ati la....siap dedicate entry ni utk comment dr dia....clap clap clap

    ReplyDelete
  3. kenape la ko nie busuk hati sgt?tak cukup ke aku dah pulangkan duit ko ha?kalau aku nak menipu pastinye aku tukar no ke, lari ke.aku bekerja kat company menipu pun salah aku ke? habis tue ko keje kat menara PGRM tu, kalau director ko penipu, jatuhnye ko penipu jugak ke ha?fikir sendiri lah sebelum aku tuntut kat akhirat perbuatan ko yg menjatuhkan maruah aku kat blog ko nie..

    ReplyDelete
  4. syabas Paduka Baginda! org jahat macam tu patut diberi pengajaran! kalo u sorng yg dah kene tipu, maybe u ni mangkuk TAPI kalo dah ramai yg kene tipu, nmpak sgt lah si jalang tu memang dah plan nk makan duit haram.

    si lakhanat tu x perlulah nk bercakap pasal akhirat. kata2 macam tu sebenarnye cuba nk tutup dosa2 yg ppernah dia buat.

    kalo dia pernah mempengaruhi / bersubahat dgn director dia utk songlap duit org, dia bertanggungjawab utk bersama2 dgn director dia bayar balik duit tu. x payahlah tuduh org busuk hati. mengaku aje lah...

    wahai penyangak, fikir2kanlah...tenang ke makan duit HARAM? tergamak ke bagi mak, pak & anak2 ko mkn duit HARAM? tenang ke hidup ko? fikirlah kesan jangka panjang. jgn nak syok seketika, merana selamanye.

    pulangkan lah duit tu.
    pulanglah ke jalan yg betol..

    ReplyDelete