Friday, January 14, 2011

Errrrkkk...apakah kejadiannya ini????

Baru jer kena serang ngan bini org...alih2 lepas seminggu...laki dia start sms balik

12.26 pm : Akum

Rasa nak jer reply n memaki hamun..bini ko dah hentam aku cukup2 , berani ko sms aku lagik yer..tp aku agak cuak... x brani nak reply...perangkap kah ini?? aargggghhh biar jer la.

13.51pm .. Miskol

Sengal gaknya mamat ni....mmg tabiat aku slalunya akan call balik...tp tahap cuak tu tinggi gila...aku wat bangang jer (walaupun hati ni sayu a jugak..rendu?? ada ckit sebenarnya..lama tu beb wa chenta dia...)

14:13pm : Kol abg jap

Kalau ikut ati yg kurang waras ni...mmg Dinda kol balik wahai abang. Tp Dinda takut kena serang lagik...serik tau...trauma pun ada



Abang,
Dengarlah rintihan hati Dinda...lepaskan la Dinda dlm erti kata yang sebenarnya. apa yang berlaku antara kita adalah pengalaman dan memori kita untuk kita berdua. Lepaskan Dinda abang....kesiankan lah Dinda. biarlah Dinda cari kebahagian utk diri Dinda. Walaupun xde sekelumit rasa sayang abang pada Dinda, Dinda mohon abg doakan utk kebaikan Dinda.

5 tahun kita bersama...Dinda x pernah ada syak wasangka dengan Abang. Dinda terima segala kekurangan abang. Tp Dinda x sangka abang ambil kesempatan atas kepercayaan Dinda pada abang. Luluh hati Dinda bila dapat tahu abang dah berpunya.

Dinda tau Dinda x cantik...bdan pun kembar dengan tong dram. tp itu bukan lesen utk abg mempermainkan Dinda. Dinda manusia yang ada hati dan perasaan....sangat tau apa rasa sedih dan terluka.

Abang...untuk terakhir kalinya...lepaskan Dinda.......

No comments:

Post a Comment