Sunday, January 23, 2011

Takutnya Saya!!

Malam tadi..around 1am, mata dah ngantuk...tp ku gagahkan jugak sbb nak main game kat FB...kang org lain pintas level, meraung x berlagu plak. around 130am, mata pun dah x bley angkat langsung...tutup lappy n tarik slimut.

Dalam keadaan separa sedar n separa tdo..terasa bulu roma d tangan meremang ...yang amat sangat! dengan mata yang nampak ngan x nampak, terlihat susuk tubuh manusia di tengah bilik!

"AKU AKAN MENYUSAHKAN HIDUP KAU!"

Itu ayat yg kuar dari mulut mende alah tu.

Giler ketar masa tu. Nak gerak memang x boleh langsung! Cuma Al Fatihah aku baca berulang kali dan cuba menarik nafas panjang dan berharap utk sedar dari tdo.

Lepas sedar..aku trus duduk atas katil. Mengong, bingung sumer ada la masa tu.Takut? x yah citer a...seb baik x terkencing atas tilam aku rasa.

Ermm x bley jadik ni...

Aku terus amik Yassin n letakkan bawah bantal (dah macam baby plak kan) dan Al Quran ku letakkan di sebelah bantal. sblom lelap mata...baca 3 Qul and berdoa mende tu x dtg lagi.

Alhamdulillah nyenyak tdor ku sampai ke pagi.

Tp malam ni...macam mana yer...jeng jeng jeng

No comments:

Post a Comment