Sunday, January 23, 2011

Merenung Kenangan

Sedutan perbualan dengan encik Ex

En. Ex: Dinda, ari ni x wat pape kan. Jom kuar

Dinda: X bley, jap g nak kuar g tempah baju

En. Ex: Baju apa?

Dinda: Baju utk kenduri kawin sepupu Dinda bulan Feb ni

En. Ex: Owh
(Owh jer???? dia ni x de perasaan eh..sepanjang kitorang bersama, bape banyak cousin aku yang kawen...kitorang jer yang x kawen2...ermmm)

Dinda: Dinda rasa kita x yah kuar dah la. Dinda trauma

En. Ex: nak trauma pasal apa pulak?
(Eh eh...sengal jugak kan mamat nieh...cam xde apa jer yang berlaku)

Dinda: Trauma la atas apa yg jadi. Dinda rasa abang bg Dinda rehat sebulan la...x yah jumpa. Biar keadaan reda.

En. Ex: Ok, abg bg Dinda rehat sebulan. Lepas sebulan, kita gi holiday yer sayang....
(Ha ah...mmg sah la mamat nieh sengal kan)

Tapi aku pun sengal sama kan sbb still layan dia....AAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.....

Aduhai....apa yang patut aku buat???? Kenapa aku masih menaruh harapan pada dia???? x cukup kah pengajaran yang aku terima dari apa yang pernah terjadi??? kenapa aku masih nak mempercayai kata2nya yang memberi harapan palsu.....



No comments:

Post a Comment